Anne ve babalar, çeşmeyi kendileri berbat etmiş oldukları halde çeşmenin saldığı suyun niye bulanık ve kirli aktığını düşünür dururlar.
John Locke

5 Aralık 2010 Pazar

Hamileliğin bazı can sıkıcı yönleri/ Çatlaklar



Çatlak oluşup oluşmamasının %90 kişinin genetik yapısına bağlı olduğu söyleniyor. %10 luk kısım için yapılabilecek iki seçenek var.
  • 1.   Kozmetik ürünler
  • 2.   Doğal ürünler

Birinci seçenek hakkında yorum yapamayacağım çünkü hiç kozmetik ürün kullanmadım.

Ikinci seçeneğe gelince...Pek çok kişi çok farklı reçeteler, yağ karışımları öneriyor. Sıklıkla kullanılan yağlar Badem, Kakao ve Kayısı yağı. Zeytinyağını da unutmamak gerek.

Benim reçeteme gelince..çok basit..Hamileliğin 3. ayının tamamlanmasından itibaren sabahları sadece Kayısı Yağı, akşamları ise sızma Zeytinyağı..ellerinizle bir güzel karnınıza yedirin. Olumlu düşüncelerinizi eklemeyi unutmayın.

Ben bu uygulamaya bir gün bile aksatmadan devam ettim ve hamileliğimi hiç çatlak darbesi almadan atlattım. İşim genetiğe kalsaydı ‘annem sağolsun’ bende de çatlak oluşması kaçınılmazdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder