Anne ve babalar, çeşmeyi kendileri berbat etmiş oldukları halde çeşmenin saldığı suyun niye bulanık ve kirli aktığını düşünür dururlar.
John Locke

8 Aralık 2010 Çarşamba

Hamileliğin bazı can sıkıcı yönleri/ Kilolar




Kimisi vardır..hamilelik uğruna bedeninin güzelliğinden taviz vermek istemez. Bu yüzden minimum düzeyde beslenir.

Kimisi vardır..hamileliği fırsat bilir. He babam de babam yer.

Bende yemeyi (çok yemeyi) tercih edenlerden oldum. Önce bulantılarımı bastırmak için yedim. Sonra bebeğe yarasın dedim, yedim. Daha sonra fırsat bu fırsat dedim, yedim..ama iyi etmedim!

Doğum sonrası zaten hormonlarınız ruh halinizi bayağı bir zorluyor, bir de buna fazla kilolar eklenince ruh halinizin vay haline..

Doğum yapalı (sezeryan) beş ay oldu, kilolarım hala üzerimde. Dışarı çıktığımda insanlar bana çok nazik davranıyorlar, çünkü beni hamile sanıyorlar!

Tavsiye etmesi kolay ama yapması zor olsa da yiyicilere sesleniyorum. ‘En azından hamur işlerini azaltın’ Tabii benim gibi makarna aşeriyorsanız işiniz daha zor :)


Herşeyden önemlisi.. ne yaparsanız yapın, vicdan yapmayın! Pişmanlık duymayın! Kendinizi sevin..bebeğinizi daha çok sevin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder