Anne ve babalar, çeşmeyi kendileri berbat etmiş oldukları halde çeşmenin saldığı suyun niye bulanık ve kirli aktığını düşünür dururlar.
John Locke

28 Şubat 2011 Pazartesi

Bir sütten kesme hikayesi...



Oğlum büyüyor...hayattaki zorluklarla karşılaşmaya devam ediyor. İşte onlardan biri daha...memeden süt içme keyfini bırakması gerekiyor. Bu zorlu dönemde her gün neler yaşayacağımızı buraya yazmaya çalışacağım. Belki birilerine bir yardımı olur..olmasa da bize hatıra olur.


Meme bıraktırma işlemini 2 haftaya yaymayı planlıyoruz (biz=annem ve ben..annemin yardımı büyük olcak elbette). İlk üç gün sadece gün ortasında verdiğim öğünü keseceğiz.


Şimdi..bugünümüz nasıl geçti??



  • Sabah 6 da uyandı. 9'a kadar istediği kadar süt verdim. 
  • 9'da kahvaltısını verdik. 5-6 kaşıktan fazla yemedi.
  • 10-12 arası mışıl mışıl uyudu. 
  • 13'te kerevizli tavuk çorbası verdik ama bir iki kaşıktan sonra istemedi. Hemen ilk yardım tarhanası devreye girdi ve bir kase çorba mideye indi.
  • 14-15 arası tekrar uyku. Merlin uyanmadan ben evden çıktım. 
  • Uyandıktan sonra çeyrek muz yemiş ve sonra sütaşkı başlamış. Artık dayanamaz noktaya geldiğinde Nuk'un alıştırma bardağından 50 cc kadar önceden sağdığım anne sütünden içmiş. Döndükten sonra..
  • 17'de bir kase tahıllı kaşık maması bitirdi. 
  • 18-19 arası bol bol emzirdim.
  • 19.00 yatma zamanı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder