Anne ve babalar, çeşmeyi kendileri berbat etmiş oldukları halde çeşmenin saldığı suyun niye bulanık ve kirli aktığını düşünür dururlar.
John Locke

30 Ocak 2011 Pazar

En keyifli uyku..bebe kuşağındaki uyku



Eşimle hemen hergün mutlaka en azından yarım saat yürürüz. Hamileyken de bunu aksatmadık, µerlin doğduktan sonra da. Hani şu eskiden ninelerimizin tarlada bayırda çalışırken bebelerini sırtlarında taşıdıkları, şimdilerde moda olan kuşaklar var ya (ingilizcesi baby-sling -maalesef Türkçe'ye de aynen giriyor-) daha hamilelik bile aklımda yokken özenirdim..bir gün bebeğim olursa mutlaka bu kuşaklarla taşıycam diye. Hamile olduğumu öğrenir öğrenmez de hemen aldım bir tane ve bu kuşak sayesinde yürüyüşlerimizi hiç aksatmadık. 


Çünkü biliyorum ki bebeğim bana çok yakın ve kendini çok güvende hissediyor..sarılmış sarmalanmış.
Çünkü biliyorum ki ne zaman isterse rahatlıkla uyuyabilir.. ki hemen hergün de uyudu zaten.
Çünkü biliyorum ki öpmek istediğimde minik yanakları hemen yanıbaşımda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder