Anne ve babalar, çeşmeyi kendileri berbat etmiş oldukları halde çeşmenin saldığı suyun niye bulanık ve kirli aktığını düşünür dururlar.
John Locke

7 Ocak 2011 Cuma

Arabada başbaşa..


Tam 6 aylık. Yaşı küçük ama şimdiye kadar bir çok defa seyahat etti, kimi uçakla..kimi arabayla. Yanında hep ben vardım tabi ama, mutlaka birisi daha olurdu yedek kuvvet (oyalayıcı güç) olarak. İlk defa dün, oğlumla başbaşa 2 saatlik bir araba yolculuğu yaptık. Ben kullandım, o keyfini sürdü.. yarı zamanlı olarak. Yarı zamanlı çünkü diğer yarı zamanı ağlamaklı geçirdi. E tabi alışmış bebek sürekli birisinin onu oyalamasına. Yalnız kalınca arkada oyuncakları da çekici gelmedi aslanıma. Ben de başladım yüksek sesle ninni okumaya. İşe yaradı. Merlin kısa süre sonra uykuya daldı. Yolun bir kısmını da öylece uykuda atlattık. Uyandığında yolu yarılamıştık. Arada kısa bir mola verdik. Moladan sonra tekrar sıkılmaya başladı. Bu sefer ninni de yetmedi tabi. Yardımıma plastik su şişesi koştu. Farklı bir obje onu oyaladı neredeyse eve varana kadar. Son 5 dakikalık mesafede ise yaklaşık 10 kere durmuşumdur kendisini sakinleştirmek için. Sonuçta vardık eve ama mecbur kalmadıkça bir süre daha başbaşa yolculuk yapmak istemem bebeğimle. Eee araba yolculuğu balina yolculuğu kadar zevkli olmuyor tabi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder